تقسیم عشقمون با شما

جای شما خالی نقاش کوچولو

1391/6/3 21:43
نویسنده : مامان و بابا
1,045 بازدید
اشتراک گذاری

جات خالی گلم

جمعه ای که گذشت افتتاحییه نمایشگاه نقاشی بود(تهران .نگارخونه ی برگ )

 یکی از قشنگ ترین روزای زندگیم بود .صبح همون روز نمایشگاه گل و گیاه بود

 ( لذتی بردیییم از این خلقت بی مانند )وبعد از اون از خلقت آثار نقاشی که

تقدیم شده بود به استاد بزرگ جناب اقای کاتوزیان

نگران نباش از نقاشیا عکس گرفتم تا هر وقت تشریف آوردین ببنیو لذت ببری

 

اول از کار های استاد بزرگوارم جناب آقای پور مرشد شروع میکنم

 

اینها هم کارهای فوق العاده ی هنر جویان آقای ملکیه

این کار با مداد رنگیه    خیلی عالیه

این ها یه تعداد از نقاشیا بود قشنگن نه؟

راستییییی خدمتتون عرض نکرده بودم که مادرتان نیز گه گداری دست به قلمو میشود و مخدوش میکند بافت زیبا و سپید بوم راniniweblog.com

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

احلام
1 خرداد 91 16:54
عزیزم بارداری؟؟؟؟؟؟؟؟


نه خانم فعلا خبری نیست
مامان لنا
2 خرداد 91 0:37
سلام دوستم.ماهم دعوتیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حیف راهم دوره وگرنه.............. ای روزگار .دوستم لینکت میکنم با افتخار


سلام خانم کاش بودیین.لطف میکنین عزیزم
مامان لنا
17 خرداد 91 15:39
نیستی خانمی دارم میرم اصفهان . حالابادوری من چکار میکنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چیزی نمی خوای ؟کاری نداری ؟ درخدمتم عزیزم


واقعا که سخته دوریت. فقط یه چیز میخوام فقط لذت و شادی شما رو در کنار خونواده ی عزیزت
مادر خانومی
20 آبان 91 15:46
سلام. چقدر طبیعی و قشنگ نقاشی کردن. قشنگه. شما هم موفق باشید. بدرود.



سلام .بله واقعا که زحمت کشیدن.ممنون عزیزم