تقسیم عشقمون با شما

شرح این روزای ما

1391/5/10 14:46
نویسنده : مامان و بابا
454 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی من  زیباساز (  چند تا خبر جدید دارم )

عناوین اخبار         

عاشق تر از پیشم

ماه مهمونی خدا از راه رسید

آتلیه نقاشی قاصدک افتتاح شد

پذیرش هنر جویان کماکان رو به پیشرفت است 

 ورزش نشاط زندگی

دی وی دی های دکتر فرهنگ هلاکویی رسیدYah

واما........مشروح اخبار

عاشق تر از پیشم

وای عزیزکم، نمیدونی چه حس خوبیه عاشق بودن .هر روز بیشتر از دیروز

 دوسش

دارم چون هر روز بیشتر میشناسمش و بیشتر از دیروز منو غرق محبتهاش

 میکنه .نمیدونی چه دنیای 

قشنگی ساختیم تو خونمون تنها عشقه و امنیتو شادی .  منتظریم تا با شما

 تقسیمش کنیم 

  

 ماه مهمونی خدا رسید

 البته خبرم چندان به روز نبود چون امروز هشتمین روزه این ماهه ، بعد ها که

تشریف آوردین بیشتر از این ماه قشنگ برات میگم خیلی با صفاست از لذت

 دعای سحر و افطارگرفته تا

چرت زدنمون وقت سحری خوردنو دویدنمون برای خوردن یه قطره آب بیشتر تا

 قبل از اذان

 

 آتلیه نقاشی قاصدک افتتاح شد

خیلی خوشحالم که میتونم این یه کوچولو هنری که بلدم رو در اختیار

دیگران قرار بدم .تمام این حس خوب رو هم گلم بهم بخشید.هیچ وقت محبتای

 باباییتو فراموش نمیکنم

اینکه با وجود همه ی خستگیاش هیچ وقت تنهام نذاشت 

 

پذیرش هنر جویان کماکان رو به پیشرفت است

همین دیگه .نگران نباش عزیزکم اونقدری گسترشش

نمیدم که به زندگیم لطمه بخوره هیچ چیز از آرامشمون مهمتر نیست 

 

 ورزش  نشاط  زندگی

 تونستم به تنبلیم غلبه کنم و ماه رمضونم به ورزشم ادامه بدم

 ببین چه مامان با اراده ای داری

یه خواهشی دارم ازت هر وقت اومدی پیشم سفت مامانو بچسب چون

 نمیخوام تو بارداریم باشگاهو

ببوسم بذارم کنار دوست دارم تا جایی که امکانش هست تناسب انداممو حفظ

 کنم .یادت نره هااااا

 

 

دی وی دی های دکتر فرهنگ هلاکویی رسید

چند وقتی بود که برنامه های دکتر فرهنگ هلاکویی رو میدیدم خیلی از

 صحبتاشون درس گرفتم

یکی از آرزوهام بود که سی دی های آموزشی شون رو داشته باشم خیلی

 تلاش کردم تا شماره

ی انتشارات ما و شما رو که سی دی های دکتر رو ارایه میکنند رو پیدا کردم

تماس گرفتمو سمینار های آموزشیشون از تولد تا سه سالگی رو سفارش

 دادم

بعد از چند روز به دستم رسید نمیدونی چقدر خوشحال شدم

آخه مامانت نسبت به هر چی بی تفاوت باشه نسبت به تربیت صحیح بچش

 نیست 

 بی اطلاع بودنم از شیوه ی تربیت صحیح خیلی نگرانم میکرد که خدا رو شکر

 یه کم از نگرانیم

 داره کم میشه

 

این بود احوالات ما طی چند روزی که سپری شد روزای خوبی داشتم ،دارم و خواهم داشت

راستی شیطون ،این ماه میای پیشمون یا نه؟

عمه آزاده خواب دیده بود که اومدی ، خوابشو تعبیر کن

                                                           عاشقونه منتظرتیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

لی لی
9 مرداد 91 19:04
الکی الکی هی باز دید وبت میره بالا از بس من میامو میرم
خوانندگان عزیز به خبری که هم اکنون به دستم رسید توجه بفرمایید
آخر ماه رمضون چند روز تعطیلیه
راستی نگفتی چه خوابی؟
ایشالا همه ی همه همیشه آرومو عاشق باشن
و هیشکی رنگه غمو نبینه


الکی الکی نیست که خودمم چند بار در روز میام راستکیه
بریییییییییییییییم؟
ایشالا به حق این روزای عزیز
sana
10 مرداد 91 1:34
سلام استــــــــــــــاد جووووووووون.عمه ازاده؟؟؟
مامان لنا
11 مرداد 91 19:18
سلام سه تفنگدار!!!!!!!!!!!!!! میاد عزیزم ناراحت نباش دیروزود داره ولی سوخت وسوز نداره . به لی لی بگو تعطیلی بیاین اینجا همگی
مادر خانومی
20 آبان 91 15:41
سلام دوست عزیز منم خیلی به دنبال این پک آموزشی بودم اما پیداش نکردم. میشه شماره تماس شون رو به من بدید که منم این بسته آموزشی رو بگیرم؟ واقعا ممنون میشم.




سلام مادر خانمی مهربون محبت کردین به آشیانه ی مجازی ما تشریف آوردین
باید از انتشارات من و شما (تهران) سفارش بدین این هم شماره هاشون امیدوارم مثمر ثمر باشه
88243647-88270791